9 תשובות
הם יכולים, לא כל אחד מענים אותם
... ולא כל ילד וילדה הם בעלי פוטנצייל לסחר בסמים / עסקאות וטרור או איום על אחרים
מותר להם רק עם צו בית משפט, ובית המשפט לא נותן להם לעקוב אחרי כל אחד בלי סיבה מוצדקת
כן הם נשלחו על ידי האליטה העולמית
מה אכפת לכם? אם אתם לא פושעים או סוחרי סמים מה אתם כבר חושבים שהם יעשו עם המידע הזה??
שואל השאלה:
מי אמר שאכפת לי אני כולה שואל
אנונימי
לא נראה לי שהם עדיין עוקבים
הייתה תקופה שעקבו בגלל הקורונה
באמצעות 5g, כן.
אנונימי
הם מוזמנים לעקוב אחרי, רוב הזמן אני משחקת מיינקראפט, מאוננת או שניהם ביחד. זה לא שזה יחדש להם משהו. ואני דיי בטוחה שהחיים של אף אחד באתר הזה מעניינים אותם אחי.
אנונימית