9 תשובות
תלמידים שלא מחוסנים
יכולים להגיע לבית הספר
*יכולים*
רק פעם בכמה ימים הם צריכים לעשות בדיקה (אני חושבת)
יכולים להגיע לבית הספר
*יכולים*
רק פעם בכמה ימים הם צריכים לעשות בדיקה (אני חושבת)
הם יכולים רק צריכים כל כמה ימים לעשות בדיקה
שואל השאלה:
ואם מתנגדים לעשות בדיקה?
ואם מתנגדים לעשות בדיקה?
אנונימית
לא יכניסו^
^^ את זה אני לא יודעת הייתי ממליצה לשאול את המחנכת
זה הולך ככה:
בערים ירוקות וצהובות כל התלמידים הולכים לבית ספר(גם אם הם לא מחוסנים וגם אם כן),
ובערים כתומות ואדומות התלמידים הולכים לבית ספר רק אם מעל ל- 70% מהכיתה מחוסנת, אם לא הם לומדים בזום :)
בערים ירוקות וצהובות כל התלמידים הולכים לבית ספר(גם אם הם לא מחוסנים וגם אם כן),
ובערים כתומות ואדומות התלמידים הולכים לבית ספר רק אם מעל ל- 70% מהכיתה מחוסנת, אם לא הם לומדים בזום :)
יכולים להכנס עם בדיקה שלילית. והתלמיד משלפ על הבדיקה כל כמה ימים אם מתנגדים לא נכנסים.
שואל השאלה:
אצלנו הודיעו שיש מעל 70% מתחסנים זה אומר שלא יהיה אצלנו בדיקות?
סליחה על החפירה
אצלנו הודיעו שיש מעל 70% מתחסנים זה אומר שלא יהיה אצלנו בדיקות?
סליחה על החפירה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ממש עזרת לי❤
תודה ממש עזרת לי❤
אנונימית
באותו הנושא: