5 תשובות
כי יש אדג'י קולומביין וואנאביז באמריקה

"איזה מגניב זה אם אני אהיה כמו אריק הארריס חעחעחע"
כי יותר קל להשיג שם נשק
נותנים שם יותר מידי אישורים להחזקת נשק
ממש לא כל יום
וזה יותר נפוץ שם כי קל להשיג אישור לחזקת נשק
HOH
כי אין שם gun control