15 תשובות
פשוט תרגע, תנשום עמוק ותנסה לא לדאוג משום דבר.
יש לי חבר טוב שיש לו רגרסיה בגיל.
יש לי חבר טוב שיש לו רגרסיה בגיל.
^^תקראי מה שהוא כתב, זה רגרסיה
רגרסיה זה כשבן אדם מתנהג בצורה של שלב מוקדם בהפתחות שלו
חברה, למי שלא יודע ריגרסיה זה כשנזכרים חוזרים אחורה למצב לא טוב, לטראומה לרוב ומתחילים לחשוב על אותה הטראומה שוב ושוב. ממליץ לחשוב על דברים אחרים, ולהסתכל על מה אנשים אחרים עושים ולתאר את זה במחשבות. זה יכול להעסיק אותך.
מה זה
כל מי ששואל מה זה, תבדקו בגוגל די לחפור.
ולשאלה- תסיח את דעתך, תתרכז בסרט, אני יודע כמה זה קשה אבל תלך רגע לשירותים, תשטוף פנים, תנשום עמוק וקח לעצמך רגע.
בהצלחה חבר, אם תרצה לדבר באופן אישי אני זמין תמיד:)
ולשאלה- תסיח את דעתך, תתרכז בסרט, אני יודע כמה זה קשה אבל תלך רגע לשירותים, תשטוף פנים, תנשום עמוק וקח לעצמך רגע.
בהצלחה חבר, אם תרצה לדבר באופן אישי אני זמין תמיד:)
שואל השאלה:
היי כולם, תודה על העזרה.. עכשיו אני כבר בבית עם מוצץ ורגוע, קצת יותר בשליטה.
אמ, אני מרגיש קצת חייב הסבר אז, הסתגרתי באולם קולנוע עד שכולם כבר יצאו ואחד הסדרנים פשוט ראה אותי רועד עם מוצץ ועזר לי.
תודה לכל מי שענה וניסה לעזור!!
היי כולם, תודה על העזרה.. עכשיו אני כבר בבית עם מוצץ ורגוע, קצת יותר בשליטה.
אמ, אני מרגיש קצת חייב הסבר אז, הסתגרתי באולם קולנוע עד שכולם כבר יצאו ואחד הסדרנים פשוט ראה אותי רועד עם מוצץ ועזר לי.
תודה לכל מי שענה וניסה לעזור!!
אנונימי
אני שמח שהכל בסדר בסוף ואם אתה תריך עוד עזרה תמיד תפנה אליי בפרטי
מה?
מי שעזר לך וואו, מגיע לו הכל, וגם לך, אתה מתמודד עם כל זה אתה יודע טוב מאוד מה עובר עליך ואיך מסדרים את זה ואתה עובר את כל זה בדיוק כמו כל גיבור!! באמת אני לא משקרת! אני כל כך רוצה לבוא ולחבק אותך והלגיד הכל יהיה טוב והכל עכשיו גם טוב אתה מסתדר אם זה טוב מאוד! אם אתה רוצה לדבר, לשחרר, אני תמיד פה!
שמחה שהכל בסדר! :)))
שמחה שהכל בסדר! :)))
אל תשים לב לכל מי שצוחק, לועג, מקלל, ואולי אפילו עלימות (חס וחלילה!).. הם סתם בני אדם שלא מבינים בכלל מה קורה בעולם, אל תשים לב אליהם.. תתייחס לכבוד שלך בטוב, אל תתן להם לנצח, תזכור מי אוהב אותך, מי תמיד בעד בשבילך, מי תמיד פה בשבילך, מי תמיד דואג לך, מי תמיד שמח בשבילך, מי תמיד יבוא ישר לעזור לא משנה מה יקרה. תזכור את כל זה!!
ואם אין אף אחד כזה אז הינה, אני כזאת, אני אהיה זאת שיכולה לדבר ואנסה להצחיק ולהרגיע! ואני בטוחה שיש כאן ועוד מלא אנשים כאלה וכאלו בעולם שבדיוק ככה גם חושבים!!
תעבור את כל זה בשמחה גדולה ואומץ רב!, אנחנו פה תמיד לצידך!^^!
ואם אין אף אחד כזה אז הינה, אני כזאת, אני אהיה זאת שיכולה לדבר ואנסה להצחיק ולהרגיע! ואני בטוחה שיש כאן ועוד מלא אנשים כאלה וכאלו בעולם שבדיוק ככה גם חושבים!!
תעבור את כל זה בשמחה גדולה ואומץ רב!, אנחנו פה תמיד לצידך!^^!
וואי בבקשה תקראו בגוגל מה זה לפני שאתם עונים. התשובות שלכם לא מועילות, חסרות תועלת, ועלולות לפגוע.
אני גם לא ידעתי מה זה בהתחלה אבל במקום להתפרץ עליו שזה ספאם וכל זה הלכתי ובדקתי.
לשאלה - כעיקרון אני לא ככ יודעת איך לעזור לך ואני מפחדת להטעות ולהפוך את המצב לגרוע יותר.
משאירה כאן דברים שיעזרו לך עם הלחץ והחרדות.
"התמודדות ממוקדת בבעיה (problem focused coping): מטרתו לשנות או לטפל בבעיה שגרמה למצב הלחץ, תוך מיקוד באדם או בסביבה בתהליך של קבלת החלטות וביצוע פעולות.
התמודדות ממוקדת ברגש (emotion focused coping): מטרת דפוס ההתמודדות ממוקד ברגש היא לווסת את התגובות הרגשיות שעלו כתוצאה ממצב הלחץ. כשהמטרה היא להביא לתחושת תקווה ואופטימיות, יעשה שימוש באסטרטגיות של הכחשה, הדחקה, בריחה הימנעות, מינימליזציה וקשב סלקטיבי. כשהמטרה היא להביא לפורקן רגשות יעשה שימוש בבכי, כעס, ותוקפנות.
בספרות המקצועית מועלית אסטרטגיה שלישית: התמודדות דרך הימנעות, המאופיינת על ידי בריחה והתרחקות מטיפול במצב. אסטרטגיה זו נמצאה כיעילה פחות להתמודדות. עוד נמצא כי ההימנעות מקושרת לרוב עם מצוקה פסיכולוגית, במיוחד כאשר ההסתגלות למצב הלחץ מוערכת כנמשכת מעבר לתקופת המשבר הנפשי המקורי."
אני גם לא ידעתי מה זה בהתחלה אבל במקום להתפרץ עליו שזה ספאם וכל זה הלכתי ובדקתי.
לשאלה - כעיקרון אני לא ככ יודעת איך לעזור לך ואני מפחדת להטעות ולהפוך את המצב לגרוע יותר.
משאירה כאן דברים שיעזרו לך עם הלחץ והחרדות.
"התמודדות ממוקדת בבעיה (problem focused coping): מטרתו לשנות או לטפל בבעיה שגרמה למצב הלחץ, תוך מיקוד באדם או בסביבה בתהליך של קבלת החלטות וביצוע פעולות.
התמודדות ממוקדת ברגש (emotion focused coping): מטרת דפוס ההתמודדות ממוקד ברגש היא לווסת את התגובות הרגשיות שעלו כתוצאה ממצב הלחץ. כשהמטרה היא להביא לתחושת תקווה ואופטימיות, יעשה שימוש באסטרטגיות של הכחשה, הדחקה, בריחה הימנעות, מינימליזציה וקשב סלקטיבי. כשהמטרה היא להביא לפורקן רגשות יעשה שימוש בבכי, כעס, ותוקפנות.
בספרות המקצועית מועלית אסטרטגיה שלישית: התמודדות דרך הימנעות, המאופיינת על ידי בריחה והתרחקות מטיפול במצב. אסטרטגיה זו נמצאה כיעילה פחות להתמודדות. עוד נמצא כי ההימנעות מקושרת לרוב עם מצוקה פסיכולוגית, במיוחד כאשר ההסתגלות למצב הלחץ מוערכת כנמשכת מעבר לתקופת המשבר הנפשי המקורי."
^אין לי מושג למען האמת, כמו שכתבתי גם קודם. אני שמחה שתיקנת אותי כי באמת פחדתי להחמיר את המצב.. אני לא מבינה בזה ממש כי אין לי חרדות ולחץ וכל זה אז גם אין לי מושג איך לטפל בזה, אף פעם לא התעמקתי בזה.
כך שבמקום להתחיל לחפש לו דברים מהראש שלי שרק יחמירו העדפתי לחפש בגוגל כי הנחתי שדרכי ההתמודדות משם באמת טובות (לפחות יותר טובות ממה שאני אוכל להציע).
תודה על ההערה ! :)
כך שבמקום להתחיל לחפש לו דברים מהראש שלי שרק יחמירו העדפתי לחפש בגוגל כי הנחתי שדרכי ההתמודדות משם באמת טובות (לפחות יותר טובות ממה שאני אוכל להציע).
תודה על ההערה ! :)
מה שאמרתי לא הגיע ממקום של לשפוט אתכם על זה, אני מבינה שזה מבלבל ולא הבנתם. אבל זה היה נשמע כאילו ממש תוקפים אותו על זה וזה כן יכול לפגוע בו.
אבל אני גם לא מבינה למה לא הבנתם, הוא כתב שיש לו רגרסיה בגיל כבר מההתחלה. אני לא מצפה שתבינו מה זה ישר אבל לפחות תקחו רגע לבדוק לפני שאתם עונים.
אבל למה שאני לא אעיר כשהתשובה מטעה\לא עוזרת\מיותרת\מעליבה ? אני אעיר כדי שידעו שזה עלול לפגוע להבא.
אני יודעת שלא התכוונתם לפגוע בו בכוונה אבל זה בכל זאת עלול לפגוע..
אבל אני גם לא מבינה למה לא הבנתם, הוא כתב שיש לו רגרסיה בגיל כבר מההתחלה. אני לא מצפה שתבינו מה זה ישר אבל לפחות תקחו רגע לבדוק לפני שאתם עונים.
אבל למה שאני לא אעיר כשהתשובה מטעה\לא עוזרת\מיותרת\מעליבה ? אני אעיר כדי שידעו שזה עלול לפגוע להבא.
אני יודעת שלא התכוונתם לפגוע בו בכוונה אבל זה בכל זאת עלול לפגוע..
אחי תלעס פשוט מסטיק מה מוצץ
אנונימי
באותו הנושא: