9 תשובות
סרט ממש חמוד
סרט מקסים אבל לוקה ילך לעזאזל הוא כזה חבר מזויף וארברטו וזוליה הם הזוג של הסרט
סרט מדהיםם
^^מה לא למה ואיך
אנונימית
לוקה פשוט אמר שאלברטו הוא מפלצת ים מתי שהוא היה כזה בעצמו הוא אמר את זה לחבר הכי טוב שלו אני לא הייתי חברה של מישהו כזה
כן זה היה אאוץ' אבל הם כאלה חמודים ביחד מה אני אעשה
אלברטו לא סובל את ג'וליה (כך גם אני:)
אנונימית
מה ששניצל תירס אמר^^^^^
סרט מדהים
לזאת שאמרה על לוקה, אלברטו וההיא ממש לא מתאימים שתקי