6 תשובות
כי זה הכי נוח
שאלה טובה
כי שם הכי בטוח ופרטי
שואל השאלה:
אבל גם בווטצאפ זה נוח , למה דווקא טלגרם יותר פופולרי לזה
אבל גם בווטצאפ זה נוח , למה דווקא טלגרם יותר פופולרי לזה
אנונימית
^יש שם פרטיות ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר בווטסאפ
לא שאני מוכר שם דברים כן
לא שאני מוכר שם דברים כן
אבל סמים זה דופק את המח לתמיד. זה מוחק תאים במח.
באותו הנושא: