6 תשובות
כי זה הכי נוח
שאלה טובה
כי שם הכי בטוח ופרטי
שואל השאלה:
אבל גם בווטצאפ זה נוח , למה דווקא טלגרם יותר פופולרי לזה
אנונימית
^יש שם פרטיות ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר בווטסאפ
לא שאני מוכר שם דברים כן
אבל סמים זה דופק את המח לתמיד. זה מוחק תאים במח.