11 תשובות
כן זה הגיוני. לכי לחברה ודברי על זה
שואל השאלה:
^אוי ואבוי לי
אנונימית
משום מה אני מרגיש שזה לא פוסט אמיתי
לא בטוח אם זה בגלל האנלוגיה או הסיפור
שואל השאלה:
^תקשיב זה אמיתי לגמריי אני כול יום בוכה כמו משוגעת וחושבת ככה
אנונימית
אז תספרי על זה לחברה/מורה/ מישהי אחרת שאת סומכת עליה
שואל השאלה:
^אין לי אף אחד בחיים האלה שאני יכןלה לדבר איתו
אנונימית
תנסי להתקשר ל 1201
הייתה שאלה עם כמעט בדיוק אותו הדבר לפני כמה שבועות
אנונימית
ראיתי שכתבת את זה כבר והצעתי לך לבוא לפרטי אז שוב אם בא לך בואי אפשר לדבר על זה
היי הכל יהיה בסדר באמת את מוזמנת לדבר איתי בפרטי באמת באמת באמת אני אשמח להיות אוזן קשבת