13 תשובות
למה לרמוז תגידי להן שאת רוצה
להם*
תגידי להם מה שאמרת פה שאת מתאים לך לעשות שינוי ומה שכתבת .
שואל השאלה:
אני מתביישת
אני מתביישת
אנונימית
פשוט תגידי להם שזאת מציאה טובה ושווה לעבור
תדברי איתם באמת בלי לרמוז
פשוט תגידי כן מה הסיפור( בזמן בית ספר לפני הקורונה הייתי קמה ב6)
לדעתי תעברו, תסבירי להם שלא מבטלים הזדמנות כזאת על הגעה לבית ספר, המון מצליחים להסתדר עם אוטובוסים והסעות ולקום מוקדם, זה חלק מהחוויה של בית ספר :)
מה יש להתייבש כולה לומר שאת רוצה לעבור
למה שתרמזי?וזה לא מבייש
תגידי להם ישירות שאת רוצה כי אם לא תעשי את זה את תחרטי
תגידי להם ישירות שאת רוצה כי אם לא תעשי את זה את תחרטי
פשוט תגידי להם שאת רוצה שהם יקנו את הבית
שואל השאלה:
טוב אני אגיד
טוב אני אגיד
אנונימית
תאמיני לי שעדיף שתגידי להם עכשיו מאשר להתחרט אחר כך שלא אמרת
באותו הנושא: