14 תשובות
שבגיל כזה בנים כבר מתחילים לז**ן כול בת שעומדת אצלם בדרך, הרבה בנים יש להם
אגו מנופח יותר מידי, ובנים עם התנהגות מגעילה של ערסים, זה מה שאני שונאת אצל בנים ><
אגו מנופח יותר מידי, ובנים עם התנהגות מגעילה של ערסים, זה מה שאני שונאת אצל בנים ><
חחח יש המון..
שתלטנות, שקרים, התחנפות לאחרות, חוסר התחשבות, חוסר אכפתיות, חוסר ביטחון, חוסר נימוס..
שתלטנות, שקרים, התחנפות לאחרות, חוסר התחשבות, חוסר אכפתיות, חוסר ביטחון, חוסר נימוס..
חוסר כבוד לבחורה
חשים את עצמם ליד החברים שלהם
אגו
חשים את עצמם ליד החברים שלהם
אגו
ולהתחנף אליי עם זה טוב?
*אליכם
שלא יהיו אדישים כי זה ממש משגע...
אם נגיד מעירים לו אז שלא יקלל או יגיד סתמי שתקי ודברים כאלה שיעלים עיין
שלא יחוש את עצמו ערס וזה כי זה לא מועיל. זה מוריד.
אממ שיכבד בנות לא משנה אם היא מכוערת שמנה או שיש לה קול מעצבן
עט כבוד לא יהרוג אף אחד...
אם נגיד מעירים לו אז שלא יקלל או יגיד סתמי שתקי ודברים כאלה שיעלים עיין
שלא יחוש את עצמו ערס וזה כי זה לא מועיל. זה מוריד.
אממ שיכבד בנות לא משנה אם היא מכוערת שמנה או שיש לה קול מעצבן
עט כבוד לא יהרוג אף אחד...
אני הכי לא סובלת אגו זה כזה מגעיל...
בנים שהם חרמנים
אוי חשבתי מה אנחנו רוצות בבן -.-
שהם משחקים אותה גבר אהל הם לא, חופרים, מגעילים לבנות/בנים לא מקובלים (זה מראה שהם חארות ללא מבינים ), נחמדים
אנונימי
אגו, אדישות...
רומנטים, רגישים, ביישנים איכ בקיצר שיהיו גברים אמתיים ולא יהיו אכפתיים יותר מדי או כל הבולשיט הנשי הזה...
קנאים, שתלטנים, עומדים על שלהם זה נחמד...
קנאים, שתלטנים, עומדים על שלהם זה נחמד...
שחצנים, אדישים, אלימים (בין אם זה מילולית או פיזית)
שואל השאלה:
ככה שלכל אחת יש תעמדה שלה
ככה שלכל אחת יש תעמדה שלה
אנונימי
באותו הנושא: