4 תשובות
אני יודע שאצלי בתיכון לא למדו בימי שישי אף פעם.
אז כנראה שזה פשוט להחלטת הצוות.
אז כנראה שזה פשוט להחלטת הצוות.
זה משתנה בין תיכון לתיכון
אצלי כן לומדים בימי שישי
אצלי לומדים
הבית ספר הזה אוהב למרמר וגם שמו לנו מתמטיקה בשישי 4 שעות
הבית ספר הזה אוהב למרמר וגם שמו לנו מתמטיקה בשישי 4 שעות
באותו הנושא: