8 תשובות
לא
כן כי הוא חושב יותר מדי
כן. אבל זה כבר תלוי באיך שהוא מתייחס ומגיב לסבל.
כן. תלוי איך הוא חושב, אבל הוא יכול להיות אינטליגמטי ובקושי לסבול או טיפש ולסבול מאוד
כן כתוב במשלי "מוסיף דעת מוסיף מכאוב"
כן. "כי ברב חכמה רב-כעס, ויוסיף דעת יוסיף מכאוב" (קהלת א', 18)
אנונימי
בהחלט כן
מוסיף דעה מוסיף מכאוב
גאון ^^^ מי שהזכיר לי את המשפט הזה
אני מעידה לך על עצמי שככל שאני יותר חושבת הסבל מקבל מקום יותר רציני
אני חושבת שאנשים נוטים הרבה פעמים לבלבל בין אינטיליגנציה ורגשות וככה נוצרים להם כל מיני מאבקים רגשיים. כמובן שאפשר גם להשתמש בה לטובת הרגשות ולא נגדם אבל בכל מקרה הרבה אינטיליגנציה שמה אותך במצב שבו אתה תמיד פותר בעיות וכמובן שהסבל הממשי קטן אבל המוח שלהם תמיד סובל