4 תשובות
כמובן
מה אתה מדבר זה החלק מהאינטליגנציה לדעתי
אנונימית
בהחלט זה חשוב מאוד בעיניי
יש הרבה דרכים בהן אינטיליגנציה מתבטאת, אבל אם מישהו יודע או לא יודע להתבטא, זה לא בהכרח אומר שהוא נוטה לפה או לפה. יש אנשים שמתבטאים ממש טוב אבל אומרים רק שטויות, ויש אנשים שיודעים מה הם רוצים לומר/לכתוב אבל לא מצליחים להביע את זה כמו שצריך.
התבטאות היא סוג של פיקחות, הייתי אומרת - אבל היא בהחלט לא הכל.