4 תשובות
היי, אני מבינה אותך לגמרי, אני באותה סיטואציה בדיוק, אבל זה גיל כזה שתוכניות משתנות ואף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד.
הכל בסדר, יש לך זמן לחשוב ואת רק בת 20, אנשים מתחילים להתפתח ברצינות אחרי הצבא ושירות לאומי, או לעבוד בצד בכל מיני עבודות כמו מלצרות, קופאיות, ולחסוך כסף.
אנונימית
שואל השאלה:
אני השבוע מסיימת שנה בשירות לאומי אני עדין לא יודעת אם יעשה עוד שנה
עבדתי מלא זמן ויש מספיק כסף שחסכתי נמאס לי לחסוך ונמאס לי לעבוד בכל העבודת האלה כמו מלצרות מוכרת ועוד בא לי לעשות משהו שאני אוהבת אולי ללמוד מקצוע או להתנדב או להמשיך את השירות במקום אחר משהו שיאהב שהיה לי כיף בו אבל אני לא יודעת מה רוצה אי אפשר לעשות 30 דברים במקביל
אנונימית
אבל יש לך לפחות כיוון מסויים?
למשל ללמוד תואר, או להתנדב ולהשיג מקצוע זה בגדול הכותרת,אבל יש משהו שאת באמת רוצה ללמוד? מקצוע שאת חולמת עליו?
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי משהו אחד שזה היה החלום חשבתי שזה מה שרוצה אבל אני כבר לא בטוחה ויש איזה 5 6 מקצעות שאני ממש רוצה ללמוד זה פשוט להחליט איזה תחום רוצה להרשם לקורס

אני רוצה לעשות עוד שנה של שירות לאומי ובאותו זמן לא ממש בא לי לא מוצאת משהו מספיק טוב שיאהב

אני רוצה ללמוד להשלם בגרויות 12 שנות לימוד אבל באותו זמן אני לא רוצה אין לי חשק מוטבציה לזה

.
אנונימית