4 תשובות
תנסי להיות בחברתו, ליד חברים שלו
ככה תצרי סביבה משותפת, ותתחילו לדבר
תסתובבי איתו/ איתו ועם חברים שלו בהפסקות, תנסי לדבר איתו בבית ספר, את יכולה גם לשלוח לו הודעה על עבודה או משהו ומשם להמשיך את השיחה
יש לי טיפים ממש טובים לשלוח לך?
שואל השאלה:
דיברתי איתו אבל הפסקנו בגלל איזה משהו^^
אנונימית