11 תשובות
לא הטעם שלהם כנראה
שואל השאלה:
אני בחאני בחול והיו 2 איזה 186 שהיו עוד על עקבים ומלא פחדו להתחיל איתן. הן היו איזה 193 בערך עם העקבים אבל היו נראות כמו דוגמניות
אנונימי
אגו
אנונימית
כי הם נמוכים/:
לא כולם ככה, זה עניין של טעם

*אומרת בתור בת*
זה הכל עניין של טעם, לא בורחים מבנות רק בגלל הגובה
כי זה מאיים לנועל האגו הגברי. במקום שאני ארגיש שאני הגבר אז זה מרגיש שהיא הגבר והיא הגבוהה יותר והסמכותית יותר
אנונימי
לא אתחיל כי זה ממש יפגע באגו שלי
כי לא כולם גבוהים
לא, זה הטעם שלי פשוט ואני כן גבוה לגילי אני 1.63 בערך.. אבל כן יש הרבה שהם נמוכים והטעם שלהם זה כאלה גבוהות יותר, לא קשור ביטחון עצמי אני מכיר הרבה שממש נמוכים והטעם שלהם זה כאלה שגבוהות יותר.
אנונימי
כי הם נמוכים מה נעשה