5 תשובות
הגיוני, את בטח רצה על החול שזו ריצה יותר קשוחה מהמסילה כי את "טובעת" בו מעט.
שואל השאלה:
לא על החול האמת, על טיילת שמיועדת לספורט וריצה בין היתר.
אני גם ככה הביצועים שלי הכי טובים על הליכון, אני מעריך שזה בגלל שבהליכון אין עחיות וירידות ואתה נשאר בקצב קבוע בלי להוריד את המהירות או לעצור למנוחה
בחוץ יש יותר דברים המשפיעים עלייך כמו החןם נגיד או השמש...
פי 3 נשמע לי קצת מוגזם אבל אני גם חושב שלכל אחד יש תנאים אופטימלים עבור עצמו. אני נגיד מעדיף לרוץ בחוץ למרחקים קצרים ועל הליכון ליותר ארוכים.
שואל השאלה:
רצתי שעה בהליכון ו20 דקות רצופות(בגג) בשטח. בשטח טיפה יותר מהר.