7 תשובות
גם אני גרה בעיר אדומה. כנראה נלמד בזום
אנונימית
הסיכוי קטן מאוד
או שתשכנעי ילדים מהשכבה להתחסן
או שתשכנעי ילדים מהשכבה להתחסן
שואל השאלה:
אני מקווהה, אין לי מספיק זמן ללמוד את כל החומר שאני בפיגור בו במתמטיקה ואין זמן לגלואו אפ
אני מקווהה, אין לי מספיק זמן ללמוד את כל החומר שאני בפיגור בו במתמטיקה ואין זמן לגלואו אפ
ערים אדומות ילמדו בזום. חוץ מזה, 20% מבי"ס שלם לא יתחסנו בשבוע.
שואל השאלה:
^^^נראה לי שלא הבנת למה התכוונתי חח, אני לא רוצה ללמוד בבית ספר, אלא בזום
^^^נראה לי שלא הבנת למה התכוונתי חח, אני לא רוצה ללמוד בבית ספר, אלא בזום
אה אנימתה אני דיסלקצית סליחה
שואל השאלה:
חחח הכל טוב
חחח הכל טוב
באותו הנושא: