7 תשובות
גם אני גרה בעיר אדומה. כנראה נלמד בזום
אנונימית
הסיכוי קטן מאוד
או שתשכנעי ילדים מהשכבה להתחסן
שואל השאלה:
אני מקווהה, אין לי מספיק זמן ללמוד את כל החומר שאני בפיגור בו במתמטיקה ואין זמן לגלואו אפ
ערים אדומות ילמדו בזום. חוץ מזה, 20% מבי"ס שלם לא יתחסנו בשבוע.
שואל השאלה:
^^^נראה לי שלא הבנת למה התכוונתי חח, אני לא רוצה ללמוד בבית ספר, אלא בזום
אה אנימתה אני דיסלקצית סליחה
שואל השאלה:
חחח הכל טוב