3 תשובות
כן..אין יותר קורונה:)
בתור לא מחוסן זה לא כזה פשוט לי, כי המחוסנים עלולים להעביר את תפועות הלוואי שלהם ללא מחוסנים. ראו מהודרת וירוס טי.וי של הרב אמנון יצחק שליט"א (בקישור מצורף).
ברור
באותו הנושא: