2 תשובות
אני עולה לכיתה ז' ואני בעצמי הולך ללמוד בגימנסיית גן נחום וזה נראה אחלה בית ספר
לא יודע מה עם הריאלית
לא יודע מה עם הריאלית
יש לי חברים בגן נחום , הם אומרים שזה אחלה גם התיכון והכל
אנונימית
באותו הנושא: