2 תשובות
אני עולה לכיתה ז' ואני בעצמי הולך ללמוד בגימנסיית גן נחום וזה נראה אחלה בית ספר

לא יודע מה עם הריאלית
יש לי חברים בגן נחום , הם אומרים שזה אחלה גם התיכון והכל
אנונימית