13 תשובות
מי שבעד הפלות, אולי תעבור להיות זה שמחלק חיים.
זו דעתי, כואב לך? אני מאמינה בגידול הילד שגודל ברחם שלך. גם אם הוא סתם טעות.
ואם אנחנו במאה ה21 אז לרצוח תינוקות זה בסדר?
שואל השאלה:
את לא תביני ומאיפה יש לך סמארטפון בשנת 1463?
אנונימי
נסה להסביר, אני תופסת את עצמי כאדם אינטליגנטי, גם אם רק מעט.
קפצנו על העתיד, התקנו וויפי, והבדיחה כל כך צולעת שכואב לי.
שואל השאלה:
את אנטילגנטית כמו שאני מר עכבר
אנונימי
שואל השאלה:
את מתנגדת הפלות מה שאומר שאת בורה
אנונימי
יס סר, אם אמרת, כמובן שאני בורה.
מה קשר?
זה כמו להגיד "צמחונים, מה דעתכם על לעבור לגרמניה הנאצית? היטלר הוא גם צמחוני"
"מה רע בלהשוות צמחונים להיטלר? סך הכל אותן דעות"
מקווה שאתה צוחק...
בדיוק מה שהזה שמעלי אמר
אתה פשוט בור אם זה צורת החשיבה שלך
אנונימית
בשבועות הראשונים של ההריון ה"תינוק" הוא עוד לא תינוק הוא עובר...הוא רצף של תאים וזה הכל אז בשלב הזה להפיל את זה זה לא להרוג שום דבר.
שואל השאלה:
אבל בטאליבן יש אנשים בקו מחשבה שלך פשוט בישראל אנחנו כבר במאה ה 21
אנונימי
איזה כיף. בא לי על ישראל, למה שתגרש אותי מכאן. אני אולי נגד הפלות, אבל רק אומרת את דעתי, לא מגרשת אנשים מהמדינה
שואל השאלה:
אז תעברי לאפגניסטאן שם חושבים כמוך
אנונימי