12 תשובות
בעד.
אין פה בעד ונגד
כל אחת והבחירה שלה
כל אחת והבחירה שלה
בעד, שכל אחת תחליט על הגוף שלה.
שכל אחת תעשה מה שטוב לה .
אני לא בעד ולא נגד כי זה לא הגוף שלי משמע לא בחירה שלי.
תשמעי, זו לא שאלה שאפשר לענות עליה בקלות, אבל אני אנסה להסביר את הדעה שלי בקשר לנושא. אני חושבת שכל אדם (או כל אישה, במקרה הזה) בעל זכות ואפילו חובה לעשות מה
מצד אחד, לכל אדם צריכה להיות הזכות לעשות מה שהוא רוצה עם הגוף שלו. בעיקר כשמדובר בהיריון שבמקרים מסויימים גם יכול לגרום למוות של האישה עצמה.
אבל מצד שני, מדובר בחיים של בן אדם, אז קשה לענות לך
מצד אחד, לכל אדם צריכה להיות הזכות לעשות מה שהוא רוצה עם הגוף שלו. בעיקר כשמדובר בהיריון שבמקרים מסויימים גם יכול לגרום למוות של האישה עצמה.
אבל מצד שני, מדובר בחיים של בן אדם, אז קשה לענות לך
אנונימית
זה משו שתלוי בסיטואציה.
אם יש בעיה מאוד מאוד מסובכת או שיש סכנה לאישה-אז הפלה זאת הברירה היחידה.
וכמובן שזה תלוי בבני זוג.
ובזמן שעושים ת'הפלה.
עפ"י ההלכה אי אפשר לעשות בכל זמן של ההריון.וצריך לשאול רב
אם יש בעיה מאוד מאוד מסובכת או שיש סכנה לאישה-אז הפלה זאת הברירה היחידה.
וכמובן שזה תלוי בבני זוג.
ובזמן שעושים ת'הפלה.
עפ"י ההלכה אי אפשר לעשות בכל זמן של ההריון.וצריך לשאול רב
בעד.
בעד
אני בעד שכל אחת תעשה מה שמתחשק לה. אם היא לא רוצה תינוק אז לא בכוח.
שכל אחת תעשה את הבחירה ומה שנכון לה.