6 תשובות
ההורים שלי גרושים והם פשוט רבו מלא וצעקו אחד על השני מלא ואז הפשוט התגרשו ואבל על תהיא עצובה
שואל השאלה:
למה? אוקיי אין לי עוד מה לכתוב חוץ מזה לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
למה על התגובה הראשונה
אנונימית
גם אני אשמח לדבר איתך (:
שואל השאלה:
למה אתם רוצים לדבר איתי?
אנונימית
כי הייתי רוצה לשאול אותך עוד שאלות, לשתף אותך בחוויה האישית שלי - ואני פשוט לא מעוניינת שכל אחד שקורא את זה ידע על חיי הפרטיים.