תשובה אחת
הקדמת את הצו או דחית?
אם דחית, אין בעיה, כל עוד זו רק דחייה אחת.
אם הקדמת, לא בטוח שזה יתקבל אבל תחכה לתשובה.
אצלי הצו הראשון היה שכבתי אז אצלי דאגו שלא יהיו מבחנים/עבודות ביום של הצו. תברר, אולי זה גם כך אצלכם. בהצלחה
אם דחית, אין בעיה, כל עוד זו רק דחייה אחת.
אם הקדמת, לא בטוח שזה יתקבל אבל תחכה לתשובה.
אצלי הצו הראשון היה שכבתי אז אצלי דאגו שלא יהיו מבחנים/עבודות ביום של הצו. תברר, אולי זה גם כך אצלכם. בהצלחה
באותו הנושא: