7 תשובות
כן גם לי אין כוח כבר
אמאל'ה אני כל כך כמוך גם אני מרגישה ככה תמיד אמרתי לעצמי שאני חייבת להשקיע בלימודים אבל הקורונה שיבשה דברים וגם את זה אני לא רוצה לבוא לבית הספר מהמון סיבות אבל אני לא מצליחה ללמוד בזום יש לי הפרעת קשב וריכוז אבל זה לא הדבר היחיד שמשפיע אני מרגישה כאילו התרחקתי מהעולם אף אחד לא מבין אותי אף אחד לא מושיט לי יד ואני כברה מיואשת רוצה להרים ידיים כל המחברות שלי חצי ריקות אני לא מוצאת זמן להשלים וגם אם יש לי זמן אני מיואשת מדי ואין לי כוח קיצר אז כן זה ממש קשה ואני מבינה אותך מקווה שיעבור לשתינו❤
כן אני מבינה לגמריי
גם אני מרגישה מותשת וחנוקה כבר
אני מתנחמת בעובדה שעוד פחות מחצי שנה נגמרת השנה
גם אני מרגישה מותשת וחנוקה כבר
אני מתנחמת בעובדה שעוד פחות מחצי שנה נגמרת השנה
כן גם ועזבי את זה שבדיוק עוד שבוע יש לנו מבחן ארצי וזה לא בזום זה בבית ספר ואני לא למדתי אני מיואשת מעצמי
אני התייאשתי עוד לפני התקופה הזאת
חחח^
וואי כן כבר פשוט אין כוח להשקיע