2 תשובות
לפני שנים רבות הטאליבן שלטו בהפקניסטאן עד שארצות הברית השתלטה על המקום והיפה את הטאליבן עד שבימים אלו ארות הברית עזבה את המקום ואז הטאליבן השתלטו על המקום שוב שזה אומר שהם הולכים לעשות שם תרור
מה זה הטאליבן: קבוצה של טרוריסטים מוסלמים ששולטים באפגניסטן והם עושים כל מה שכתוב בקוראן
מה זה הטאליבן: קבוצה של טרוריסטים מוסלמים ששולטים באפגניסטן והם עושים כל מה שכתוב בקוראן
אנונימית
הוא ארגון טרור מוסלמי סוני ששולט באפגניסטן. הארגון החל את דרכו באמצע שנות התשעים, כתנועת סטודנטים פשטונים שהתנגדה לשחיתות באפגניסטן. משתפס הטליבאן את השלטון בהפיכה צבאית, הוא הנהיג במדינה משטר הלכה אסלאמי נוקשה. משטר הטליבאן נפל במלחמת אפגניסטן השנייה, שעה שאפגניסטן נכבשה על ידי הצבא האמריקאי. בקיץ 2021, לאחר הודעתם של הכוחות האמריקאים על הקדמת נסיגתם מהמדינה, ניצלו כוחות הטליבאן את ההזדמנות ופתחו במסע כיבוש מחודש שבמהלכו הצליחו לכבוש את כל ערי המדינה כולל הבירה קאבול. שלטון המדינה נכנע ובחר לפתוח במשא ומתן להעברת השלטון באפגניסטן לידי התנועה באופן מסודר וללא קרב.
אנונימית
באותו הנושא: