21 תשובות
כי הם השתלטו על כל המדינה
ראש הממשלה ברח
אלוהים מעניש את המוסלמים (:
אנונימית
השתלטו על עיר הבירה שם וכנראה עוד מעט על המדינה.
זה ארגון סופר אלים.
שואל השאלה:
אבל הם פרסים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
ויכול להיות שואה שובע?
אנונימית
שואל השאלה:
שוב*
אנונימית
מה לנו?
שואל השאלה:
שם / לנו
אנונימית
לא אנחנו יכולים למחוק את אפגניסטן בדקה
גם יד לה צבע חלש
הם השתלטו על כל המדינה עד לעיר הבירה בגלל שארה"ב ניסוגה אחרי שליטה קצרה שם ועכשיו הם פחות או יותר בבעיה

בקיץ 2021, לאחר הודעתם של הכוחות האמריקנים על הקדמת נסיגתם מהמדינה, ניצלו כוחות הטליבאן את ההזדמנות ופתחו במסע כיבוש מחודש שבמהלכו הצליחו לכבוש את כל ערי המדינה כולל הבירה קאבול. שלטון המדינה נכנע ובחר לפתוח במשא ומתן להעברת השלטון באפגניסטן לידי התנועה באופן מסודר וללא קרב.

טליבאן
רוב האזרחים באפגניסטן נקראים פשטונים,לא פרסים
ויש מצב שתקרה שם שואה או משהו בסגנון, לא יפתיע אותי אם כן
אנונימית
שואל השאלה:
הטאליבן יגיעו לישראל ?
אנונימית
אנחנו לא קשורים בכלל במה שקורה עם הטליבאן.
שואל השאלה:
אבל הם ערבים
אנונימית
אז? מה הקשר?
שואל השאלה:
אנחנו לא במלחמה איתם?
אנונימית
מה הקשר
עם ארגון הטליבאן ספציפית לא.
ערבים זה נורא כללי, את מכלילה.
אנחנו בסכסוף עם הפלסטינים(סוריה, איראן, עזה...).
האזרחים באפגניסטן ממש לא ערבים, יש שם ממש מעט ערביםהם מורכבים מהרבה קבוצות אתניות שהמרכזית בהם הם הפשטונים
הם אולי דומים מאוד לערבים אבל הם לא ערבים
אנונימית