8 תשובות
אי אפשר ככ מהר מתחילים עוד שבוע וקצת..
אבל תזונה וספורט יעזרו אבל לא ככ מהר זה תהליך שלוקח זמן
לאכול בריא ומסודר,לעשות ספורט ולשתות הרבה מים.
שואל השאלה:
אני עושה את זה כבר חודשים ולא ירדתי רק שלא עשיתי ספורט ירדתי
^ כנראה לא הגעת למצב של גירעון קלורי..
אני הייתי מתאמנת ולאחר חודשיים ראיתי תוצאות
הייתי עם תזונה מסודרת ואימונים מסודרים
אם לא עשית ספורט וראית ירידה זה לא בהכרח בשומן בגוף אלא במסת שריר שלך זאת אומרת שירדו לך השרירים.
את יכולה להתחיל לאכול בריא ומסודר לשתות מים ולעשות אירובי.
אין דרך בריאה להרזות מהר בכל כך קצת זמן, אם את תבחרי בדרך לא בריאה ותרזי מהר את גם תעלי מהר
תלכי לתזונאית, לך ולאבא שלי יש את אותה בעיה ולמרות שהוא עבד קשה בכמה חודשים הוא ירד 10 קילו, לפי דעתי את בשבוע וחצי יכול לרדת גג 300 גרם
תפסיק/י לבלוס אוכל בכמויות לא רצוניות(עוזר תאמינ/י לי עובד 100%)