8 תשובות
חדמש כן
אני לא אוהב לישון כל היום, גם כשאני לא מרגיש טוב אני עושה משהו אבל אני לא מכריח את עצמי
לא. אני מבין שהגוף שלי צריך מנוחה, אז אני נותן לו את מה שהוא צריך.
מה למה שכן
שואל השאלה:
אבל אי אפשר להיות חלש ולהיכנע לרגשות שלך
אני מרגישה ממש רע ואני לא מסוגלת לנוח
אבל אי אפשר להיות חלש ולהיכנע לרגשות שלך
אני מרגישה ממש רע ואני לא מסוגלת לנוח
אנונימית
לא, אם את לא מרגישה טוב, תנוחי, תני לגוף לעשות את שלו ואז תחזרי להיות פרודוקטיבית.
שואל השאלה:
זה להיות יעיל
זה להיות יעיל
אנונימית
לא אבל אני אמור
באותו הנושא: