11 תשובות
מזעזע
נחמד, לא יותר
טוב, הייתי אומרת 7/10
אני אהבתי ממש חמוד
אנונימית
נחמד
ממש אחלה 8/10
מהמם
לדעתי מהמם
היה סבבה
מזעזע, דמויות לא טובות והדמות הראשית בוכה כל הזמן שהחיים שלה היו יכולים להיות מושלמים אם לא הגובה שלה והיא מתנהגת כמו כלבה בכללי.
אנונימי
משעמם
באותו הנושא: