15 תשובות
כן אני אהבתי
הוא בסדר אבל כאילו הוא ממש קליל כזה גם עם לא תראי חצי סרט ותבואי בסוף את תביני מה קרה
די משעמם. לא נראה לי שווה.
חמוד כזה דווקא
סרט חמוד
ראיתי חלק וזה משעמם
ממש משעמם
לא זה גרוע
תלוי בת כמה את
זה משעמם
שואל השאלה:
14 וחצי
14 וחצי
אנונימית
אז אולי תנסי
אותי זה עניין דווקא.
זה לא הסרט הכי טוב שראיתי אבל הוא קליל כזה
זה לא הסרט הכי טוב שראיתי אבל הוא קליל כזה
כן זה ממש לא משעמם
ראיתי אותו כבר שלוש פעמים בערך
ראיתי אותו כבר שלוש פעמים בערך
אממ הסוף יפה אבל אין הרבה "תוכן"