5 תשובות
נכון חשבתי שרק אני חושבת ככה
אנונימית
כן יש לה אישיות מעצבנת
למה היא דווקא דיי סבבה
אתם לא מבינים איזה נחמדה היא במציאות מה יש לכם היא כזו מתוקה ויש לה אנרגיות טובות כל כך
היא ממש חמודה
אנונימית
באותו הנושא: