5 תשובות
בן אדם שפשוט מסתכל על החיים בצורה אפורה וכל דבר כיפי בשבילו זה מטלה
חחח כל האובדי עיריה שבאים אליי לבית קפה.

דיכאונים הם ממש לא אפורים להפך הם מרגישים יותר מאדם שהוא יציב לפחות ככה אני רואה את זה.
שהוא אפור
יעני שהוא אפל כזה?
אין לי בעיה זכותם
אנונימי
מישהו בעל אופי דיכאוני