6 תשובות
לא ממש לא אבא שלי עובד שם
אנונימית
לא. אני מאמין שהיא תוכל לבוא.
לא סגרו, אני מאמינה שעד 1.9 היא תגיע לארץ
לא באמת סגרו את נתבג וגם אף פעם לא באמת יסגרו.. :)
רק במקרה ביטחוני כמו התקפת טילים מעזה..
כן זה פייק ניוז אבא שלי עובד שם עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
ליאור סורין מהטיקטוק (מי שמכיר ) פרסם סרטון שסוףסוף סגרו את נתב"ג פייק נויז?
אנונימי