4 תשובות
ממחר הסגר המלא יתחיל. אפשרי לצאת מהבית עד 100 מטר ורק למקומות חיוניים.
שואל השאלה:
שונאת את ביבי
שונאת את ביבי
אנונימית
100 מטר
אפשר 100 מטר. ואני לא מבינה למה לומר שונאת את ביבי? אין לי דעה פוליטית לגמרי אבל השמאלנים מפגינים כי יש להם מצב כלכלי לא טוב, בגלל הקורונה. ואז כשביבי בא לקראת המדינה ועושה סגר כדי שתרד התחלואה והמדינה תתייצב לומר שונאת את ביבי. אז מה את רוצה? שהוא יתנהג בהכחשה למצב של המדינה?
אנונימית
באותו הנושא: