5 תשובות
הכל טוב מלא אנשים עורכים את התמונות שלהן מספיק שיש בנות ששמות פילטרים וזה האמא של העריכה
יש מצב שמתוך חוסר ביטחון את רואה את האף שלך שונה מאיך שהוא באמת נראה, נגיד בת דודה שלך רואה אותו כמו שהוא באמת אבל את רואה אותו פי שתיים יותר גדול. או שהעריכה שעשית הייתה מאוד קטנה ככה שלא שמים לב
בכול אופן אל תרגישי אשמה, זה ממש בסדר והרבה אנשים עורכים את התמונות שלהם ככה (:
שואל השאלה:
אני הקטנתי קצת ואני יודעת
אנונימית
את צריכה לאהוב את עצמך גם בלי עריכות מיותרות
אנונימית
הכל טוב