7 תשובות
בכלל לא.. אני מעלה תמונה פעם ב במלאא זמן ואני לא מצטלמת בבגד ים.. לא אוהבת ונגד להעלות תמונות בבגד ים לרשת.
אנונימית
ממש ממש לא את מסוג האנשים שצריך להיות
זה ממש לא מוזר גם אני ככה זה יותר מוזר שמישהו אובססיבי לכמות לייקים ועוקבים שלו זה סתם בולשיט
לא למה שיהיה מוזר
יש מלא בנות כאלה
אנונימית
זה ההפך המוחלט ממוזר.
זה בסדר גמור.
לא, אולי זה פשוט לא מרגיש לך בנוח.