22 תשובות
חיים פעם אחת תלך ותאמין שיהיה טוב:)
שואל השאלה:
זה לא עוזר
זה לא עוזר
אנונימי
הרופא לא מכיר אותך ולא יודע מי אתה
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור.. אני מפחד ללכת לרופא כי אני פוחד לבדוק אם יש לי את מה שאני חושש ממנו כלכך..
שאלתי איך אני יכול להתגבר על הפחד הזה..?
אבל זה לא קשור.. אני מפחד ללכת לרופא כי אני פוחד לבדוק אם יש לי את מה שאני חושש ממנו כלכך..
שאלתי איך אני יכול להתגבר על הפחד הזה..?
אנונימי
ממה אתה מפחד שהוא יגלה?אשמח אם תפרט?
אנונימית
זה החיים וצריך להתמודד. הנה למשל מקרה שקרה לי, מישהו מאד חשוב ומוכר יצר איתי קשר ורצה שאעבוד איתו, דיברנו כמה פעמים ותכלס הוא נתן את תשובה בטלפון לחבר, ואז כל כך פחדתי והיססתי לשאול את החבר כי מה יקרה אם התשובה היא לא. זה בטח פחות מלחיץ מרופא ואצלי הסוף יצא טוב, אבל זה החיים וצריך להתמודד. רגע, כבר אמרתי את זה לא?
הכל בסדר תנסה לחשוב חיובי , אתה תצטרך לבדוק את זה בסופו של דבר אז עדיף לסיים על זה כמה שיותר מהר
תלך לבד תגיד לו מה אתה מרגיש ולמה באת ותגיד לו שאתה קצת חושש הוא יבין אותך אבל תמיד כדאי להיבדק אולי בסוף תקבל תשובה שלילית שהכל בסדר :)
שואל השאלה:
אנונימית, יש לי איזה משהו נפוח כבר שנה וחצי בערך ואני רוצה לבדוק את זה אבל מפחד שזה סרטן.
אנונימית, יש לי איזה משהו נפוח כבר שנה וחצי בערך ואני רוצה לבדוק את זה אבל מפחד שזה סרטן.
אנונימי
מקווה בשבילך שהכל יהיה בסדר ושאין שם דבר
יכול להיות שזה סתם גידול רגיל
ואז יכול להיות שיסירו אותו במרפאה או בניתוח
עדיף שתלך להיבדק למרות הפחד!
שואל השאלה:
אני יודע שעדיף להיבדק.. אבל אני ליטרלי לא מסוגל. כל פעם שאני חושב על זה אני בלחץ.
אני בחרדות כל היום בגלל זה, וזה משגע אותי
אני יודע שעדיף להיבדק.. אבל אני ליטרלי לא מסוגל. כל פעם שאני חושב על זה אני בלחץ.
אני בחרדות כל היום בגלל זה, וזה משגע אותי
אנונימי
אולי תלך עם אחד ההורים?
אני מבין אבל נסה להרגע זו רק בדיקה כרגע
שואל השאלה:
זה עדיין לא יעזור.. נגיד ויגידו לי שיש לי סרטן, אני זה שיהיה חולה, לא הם. זה שהם יתמכו בי לא יעזור לי להחלים..
ובנוסף, סרטן ברוב המקרים חוזר מה שעוד יותר גורם לי לחרדה
זה עדיין לא יעזור.. נגיד ויגידו לי שיש לי סרטן, אני זה שיהיה חולה, לא הם. זה שהם יתמכו בי לא יעזור לי להחלים..
ובנוסף, סרטן ברוב המקרים חוזר מה שעוד יותר גורם לי לחרדה
אנונימי
- מה יותר מפחיד? לא לדעת ויום אחד לחטוף חזק?
או לדעת ולטפל בזה כמה שיותר מוקדם?
- החוסר וודאות לפעמים יותר מפחיד מהוודאות
- אבל היי אל תלחץ מידיי, לחץ לא יעזור לך לפתור כלום, לחץ לא ישנה את המצב לא משנה מה הוא גם אם תהיה רגוע וגם אם תלחץ המצב יהיה אותו דבר לטוב או לרע אז תזכור את זה שלחץ לא באמת פועל כלום וחבל להישאר בו
- גם ככה תפילה צדקה ותשובה יכולים לשנות כל גזרה
- ככל שתשאיר בעיה יותר זה יכול להיות יותר גרוע אז הכי מרגיע ללכת לבדוק לשלול דברים ואם חס וחלילה יש משהו גם אז אל תדאג לפחות גילית מוקדם ואתה לא הראשון שתצא מזה
- אל תקח את זה כלכך קשה, יש אנשים עם דברים יותר גרועים שבכלל לא יוכלו לצאת מהם
מאחלת לך שתלך לבדוק ברוגע ושהרופא יבשר אותך בשורות טובות, בהצלחה (:
או לדעת ולטפל בזה כמה שיותר מוקדם?
- החוסר וודאות לפעמים יותר מפחיד מהוודאות
- אבל היי אל תלחץ מידיי, לחץ לא יעזור לך לפתור כלום, לחץ לא ישנה את המצב לא משנה מה הוא גם אם תהיה רגוע וגם אם תלחץ המצב יהיה אותו דבר לטוב או לרע אז תזכור את זה שלחץ לא באמת פועל כלום וחבל להישאר בו
- גם ככה תפילה צדקה ותשובה יכולים לשנות כל גזרה
- ככל שתשאיר בעיה יותר זה יכול להיות יותר גרוע אז הכי מרגיע ללכת לבדוק לשלול דברים ואם חס וחלילה יש משהו גם אז אל תדאג לפחות גילית מוקדם ואתה לא הראשון שתצא מזה
- אל תקח את זה כלכך קשה, יש אנשים עם דברים יותר גרועים שבכלל לא יוכלו לצאת מהם
מאחלת לך שתלך לבדוק ברוגע ושהרופא יבשר אותך בשורות טובות, בהצלחה (:
שואל השאלה:
אבל זה עדיין מפחיד אותי לחשוב שאולי יש לי סרטן
אבל זה עדיין מפחיד אותי לחשוב שאולי יש לי סרטן
אנונימי
תשמע אם לא תפנה לרופא מה שיש לך יכול רק להחמיר ועדיף לך להבין מה יש לך עכשיו מאשר שתבין אץ זה כשזה אולי יהיה מאוחר מדי
שואל השאלה:
אבל מה.. יש סיכוי ממש גבוה שזה יכול להיות סרטן? או שזה יכול להיות גם משהו פשוט..?
זה ממש מלחיץ
אבל מה.. יש סיכוי ממש גבוה שזה יכול להיות סרטן? או שזה יכול להיות גם משהו פשוט..?
זה ממש מלחיץ
אנונימי
אני לא יודע מה הבעיה אצלך שאתה חושש שזה סרטן, גם לי היו חששות כאלה מדי פעם כי האינטרנט מבהיל אותנו תמיד וגורם לנו להרגיש כאילו יש לנו את המחלות הכי נוראיות בעולם, אני מציע שתתייעץ עם ההורים שלך או גם עם אנשים מפה ותסביר להם מה המצה שלך ולמה אתה חושש שזה סרטן
והסיכוי שזה סרטן לא גבוה
והסיכוי שזה סרטן לא גבוה
באותו הנושא: