6 תשובות
להבין שהם סך הכל בני אדם והעבודה שלהם זה להתעסק בשיניים ולעשות מה שצריך בהם ועל זה הם מקבלים כסף, ויש להם משפחה וחברים וזו סך הכל עבודה ושהכל טוב ואתה לא לבד ויש איתך עוד בן אדם בחדר שמבין את הכאב שלך.
וואו גם לי, תמיד לפני טיפול אני כמעט בוכה מהלחץ ואני רועדת בטירוף בהמתנה ובתור עצמו בכלל הגוף שלי משתגע. אני פשוט עוצמת עיניים מנסה להתנתק ולומר לעצמי שעוד מעט אני אהיה אחרי זה וזה קטן עליי וזה עוזר.
לאכול מלפפון עם נוטלה לפני
אנונימי
ישלי חרדות מזה בטירוף אני באמת חושבת שאף אחד לא מפחד כמו שאני מפחדת
אנונימית
בתור אחת שעברה די הרבה טיפולים בחיים עדיין יש לי חרדות מרופא שיניים גם אם זאת בדיקה כל היום לפני בדיקה או טיפול הבטן שלי כואבת ואני לא מצליחה לאכול והיום יש לי בדיקה לגבי משהו של גשר ואני פשוט מפחדת לא יודעת
שואל השאלה:
לי עוזר לדבר עם אלוהים שיעזור לי שיעבור בקלות הטיפול
לי עוזר לדבר עם אלוהים שיעזור לי שיעבור בקלות הטיפול
אנונימי
באותו הנושא: