7 תשובות
שואל השאלה:
אין לי כוח כל הזמן לצלם את עצמי לסלפי
בכללי הוא נסיך והכל לא מעשן לא שותה לא יוצא למסיבות אבל זה קצת מעצבן אותי הקטע הזה
אנונימית
שואל השאלה:
עוד לא נפגשנו אבל מדברים חודש וחצי בערך
אנונימית
מבחינת לגיטימציה- אני חושבת שזה לגיטימי שהוא מבקש סלפי, את מוצאת חן בעיניו כנראה והוא אוהב לראות את הפנים שלך, אנשים נהנים לראות את מה שהם אוהבים.
כשהייתי בקשר מרחוק הייתי מדברת עם האקס שלי כמעט רוב הזמן בסלפים כי פשוט היה קשה בלי, ושיחות וידאו פחות מתאפשר.

הקטע זה שאתם מכירים רק חודש וחצי ולא נפגשתם אז זה כן קצת מוזר בעיניי, אבל לא עד כדי לא לגיטימי.

אם זה לא נעים לך תגידי לו את האמת ושפשוט לא בא לך להצטלם כל הזמן, אם בוא בסדר בראש שלו הוא אמור להבין, אם הוא לא משחרר אז זה כבר על גבול הקריפי..
שואל השאלה:
הגבתי לו-אנחנו מדברים עוד שעה ואז הוא רשם קשה להתאפק והוא אמר סבבה אחכה
נראה לכם סבבה?
אנונימית
כן זה נראלי סבבה
את ממש מוצאת חן בעיניו כנראה ואין לו בעיה להסתיר את זה
שואל השאלה:
מפחדת אבל שאכפת לו בעיקר מהיופי בגלל כל הסלפים האלה
אנונימית