6 תשובות
ברורר אני מאוד מאוד רוצה להתקבל לצמרת באונ' העברית לעתודה בצבא בעזרת השם
אנונימי
שואל השאלה:
באיזה כיתה אתה?
באיזה כיתה אתה?
אנונימית
לא.
שואל השאלה:
מדוע לא
מדוע לא
אנונימית
אני עולה לט'^^
אז יש עוד המון זמן
אז יש עוד המון זמן
אנונימי
^^
כי זה קשה :d
כי זה קשה :d
באותו הנושא: