3 תשובות
עתודה בכללי זה דבר מצויין (אני בעצמי מתמיינת לעתודה) אבל תלוי במסלול, המסלול שלך מאוד מאוד ארוך והוא בא גם על חשבון החיים האישיים (כלומר את תסיימי עם הצבא רק אחרי גיל 30) אבל מנגד זה מקנה לך נסיון עצום וברגע שתשתחררי את תוכלי מינימום לנהל מחלקה בבית חולים ולא להיות "סתם רופאה".
למסלול רפואה יש המון יתרונות אבל גם המון חסרונות, את צריכה לחשוב עם עצמך ולהתייעץ עם ההורים לגבי המסלול ואם את בטוחה במאה אחוז שאת מעוניינת בזה.
למסלול רפואה יש המון יתרונות אבל גם המון חסרונות, את צריכה לחשוב עם עצמך ולהתייעץ עם ההורים לגבי המסלול ואם את בטוחה במאה אחוז שאת מעוניינת בזה.
בעד גם אני רוצה ללכת לרפואה ואני רוצה עתודה
אנונימי
הצבא זאת מערכת נוקשה, השאלה אם את רוצה להתחייב לזה.
גם באזרחות יהיה לך את הזמן ללמוד.
גם באזרחות יהיה לך את הזמן ללמוד.
באותו הנושא: