7 תשובות
תשלחי לה הודעה רק עוד פעם אחת ותראי מה יקרה, אם היא שוב לא תרצה תמשיכי הלאה, את עשית מה שאת יכולה..❤
שואל השאלה:
אני ככ פוחדת מהתגובה שלה
אני ככ פוחדת מהתגובה שלה
אנונימית
מה היא ענתה לך בפעם הראשונה ששאלת?
שואל השאלה:
זה היה לפני כמעט חצי שנה,אם אני לא טועה היא אמרה שזה לא יחזור כמו שזה היה. ואחרי דקה נדבקה לבנות אחרות. היא לא ככ התייחסה אליי
זה היה לפני כמעט חצי שנה,אם אני לא טועה היא אמרה שזה לא יחזור כמו שזה היה. ואחרי דקה נדבקה לבנות אחרות. היא לא ככ התייחסה אליי
אנונימית
אוקיי, אני עדיין חושבת שכדאי לך לדבר איתה עוד פעם אחת, ואם זה לא עוזר אז לעזוב
אל תפחדי מהתגובה שלה, גם אם היא לא תרצה את תדעי שעשית את מה שאת יכולה
ואולי היא גם תרצה, אי אפשר לדעת
בכל מקרה, תשאלי אותה עוד פעם אחת וזהו
אל תפחדי מהתגובה שלה, גם אם היא לא תרצה את תדעי שעשית את מה שאת יכולה
ואולי היא גם תרצה, אי אפשר לדעת
בכל מקרה, תשאלי אותה עוד פעם אחת וזהו
שואל השאלה:
אני אשלח לה עכשיו ותודהה אעדכן!
אני אשלח לה עכשיו ותודהה אעדכן!
אנונימית
כנראה היא פגועה ממך, תנסי לדבר איתה אולי תחזרו להיות כמו פעם
באותו הנושא: