5 תשובות
לא וזה הדבר היחידי שיהיה לך מהמדינה בחינם
אנונימי
לא
חחח קצת הגיון
לא
פעם ראשונה לא.
רק אם את מאבדת אז צריך לשלם וזה 150 שח נראה לי.