5 תשובות
לא וזה הדבר היחידי שיהיה לך מהמדינה בחינם
אנונימי
לא
לא
חחח קצת הגיון
לא
לא
פעם ראשונה לא.
רק אם את מאבדת אז צריך לשלם וזה 150 שח נראה לי.
רק אם את מאבדת אז צריך לשלם וזה 150 שח נראה לי.
באותו הנושא: