8 תשובות
אין לי בעיה איתם.
אני שופטת אדם על פי האדם שהוא, לא על פי דברים שיטחיים שלא קשורים באדם עצמו.
מה יש לחשוב? אנשים רגילים לגמרי, אני מקווה שהם יקבלו את הזכויות שמגיעות להם בקרוב
אנששים רגילים, אין מה לחשוב
בתור בני אדם?
אם כן אז אני די בטוחה שכלום, לא מכירה כל אחד מהם באופן אישי.
אנשים רגילים לכל דבר
מה יש לחשוב? אנשים רגילים.
מה יש לחשוב?הם אנשים רגילים בדיוק כמונו
ואני מקווה שהם יקבלו את הזכויות שמגיעות להם בקרוב כי הם בדיוק כמונו וזה שיש להם נטייה מינית שונה משל אחרים זה לא אומר שצריך להתייחס אליהם שונה
אנשים רגילים לגמרי, יש בינינו כאלה שמחים וכאלה ממורמרים וכאלה נחמדים וכאלה מעצבנים. כמו כל קבוצה בעולם.