3 תשובות
ניראה לי שהטאליבן ישתלטו על
אפגניסטן
אני לא בטוחה אבל שככה קוראים לזה
אפגניסטן
אני לא בטוחה אבל שככה קוראים לזה
אפגניסטן נראה לי...
ארגון טאליבן השתלט עליה וזה טרור אז רע
ארגון טאליבן השתלט עליה וזה טרור אז רע
למדינה קוראים אפגניסטן
היו בה כוחות טרור שהלכו והתפתחו וביניהם הטליבאן וגם אלקאעידה שכנו שם תקופה. אלקאעידה אגב הם אלו שעשו את הפיגוע במגדלי התאומים ב11/9/2001
אמריקה הכניסה כוחות צבאיים למדינה כדי להלחם בטאליבן ועכשיו בהחלטה שהתחילה מטראמפ ועברה לביידן הוחלט להוציא את הכוחות האמריקאים משם
ועכשיו הטליבאן משתלטים על המקום
היו בה כוחות טרור שהלכו והתפתחו וביניהם הטליבאן וגם אלקאעידה שכנו שם תקופה. אלקאעידה אגב הם אלו שעשו את הפיגוע במגדלי התאומים ב11/9/2001
אמריקה הכניסה כוחות צבאיים למדינה כדי להלחם בטאליבן ועכשיו בהחלטה שהתחילה מטראמפ ועברה לביידן הוחלט להוציא את הכוחות האמריקאים משם
ועכשיו הטליבאן משתלטים על המקום
באותו הנושא: