3 תשובות
הם ארגון טרור שמתבסס על השריעה אבל באופן קיצוני מאוד, שריעה = חוקי הלכה של האיסלאם.
בפעם הקודמת שהם השתלטו על אפגניסטן הם חייבו נשים לכסות את כל הגוף שלהן כולל העיניים, אסרו עליהן ללמוד, לנהוג ואפילו לצאת מהבית בלי אישור מבעלן.
הם הרגו בסקילת אבנים אנשים שהפרו את החוקים שלהם וגם סימנו את המאמינים של הדת ההינדית בטלאי צהוב
חוץ מהחוקים הדתיים הם ארגון טרור כמו שאמרתי - הם תמכו ברצח העם שהיה בסודאן ונתנו מחסה לטרוריסטים
בפעם הקודמת שהם השתלטו על אפגניסטן הם חייבו נשים לכסות את כל הגוף שלהן כולל העיניים, אסרו עליהן ללמוד, לנהוג ואפילו לצאת מהבית בלי אישור מבעלן.
הם הרגו בסקילת אבנים אנשים שהפרו את החוקים שלהם וגם סימנו את המאמינים של הדת ההינדית בטלאי צהוב
חוץ מהחוקים הדתיים הם ארגון טרור כמו שאמרתי - הם תמכו ברצח העם שהיה בסודאן ונתנו מחסה לטרוריסטים
^באמת בושה שאנשים כאלה חיים על הפלנטה שלנו.
אנונימית
הארגון הזה הוא מהאכזריים והחזקים ביותר שיש. דאעש קטן לידם. הם אונסים נשים ,מוציאים להורג בפומבי כל מי שמתנגד להם ועוד הרבה זוועתיים כולל חטיפת חיילים ,שטיפת מוח לחיילים והסטה להרוג את החיילים שאיתם
אנונימית
באותו הנושא: