4 תשובות
ייתכן שזה מתקשר לנושא שמעסיק ומטריד אותך.
אולי את מפחדת
אחותי את רצינית?
אין לי בן אדם אחד בחיים שלי שלא חלמתי עליו שהוא מת איזה פעמיים
והיו כאלה הרבה יותר
אבל כן אני מניחה שזה הגיוני, פשוט חיים עם זה
אם זה ממש מפריע לך את יכולה לדבר עם מישהו שמבין טיפה בנושא
דרך אגב אם חולמים על בן אדם מת זה אריכות ימים
אין לי בן אדם אחד בחיים שלי שלא חלמתי עליו שהוא מת איזה פעמיים
והיו כאלה הרבה יותר
אבל כן אני מניחה שזה הגיוני, פשוט חיים עם זה
אם זה ממש מפריע לך את יכולה לדבר עם מישהו שמבין טיפה בנושא
דרך אגב אם חולמים על בן אדם מת זה אריכות ימים
אולי את חושבת על המשפחה שלך הרבה?
אנונימי
באותו הנושא: