10 תשובות
כן
ברורר אני אכלתי אתמול וירדתי מאתמול 6 גרם זה ממש בסדר ועזבי קורנפלקס אפילו אכלתי במוצש 4 משולשי פיצה ועדיין. משכתי לרדת כל העניין פה זה איזון נטו אפשר לאכול הכל!!
לאדם רגיל - כן.
אבל המשקל שלך חריג מאוד, אז אמליץ להמנע.
אנונימי
לא כפרה התכוונתי לגרם
תדמיינו שיש כינוי מקורי,
סליחה שאני מתקנת אותך זה באמת בלי להתנשא אל תכעסי עליי בבקשה אבל אי אפשר לרדת
6 גרם ולראות את זה במשקל, אפשר לרדת 600 גרם ולראות את זה במשקל
זאת אומרת שאם לדוגמא מישהי שוקלת 65.5 אז ה5 הזה שאחרי הנקודה זה לא 5 גרם, זה 500 גרם
נוו כןן חחח זה מה שהתכוונתי פשוט ככה רואים את זה במשקל
אהה אוקיי אוקיי
חחח ושוב סליחה שתיקנתי זה באמת לא מהתנשאות
טוב שתיקנת שלא יבינו לא נכון
כן תכלס
d: