17 תשובות
קחי אותה לבית חולים לבעלי חיים
מבינה שזה עולה מאות שקלים בדיקות מהסוג הזה אצל וטרינר אבל בכל זאת זו האוגר שלך ואת דואגת לה, תבקשי עזרה מההורים ומקסימום תשלמי חצי. בסופו של דבר צריך לתת לה את הטיפול הכי טוב שאפשר כדי לפתור את הבעיה הזו
זה לא בהכרח חייב להיות גידול קחי אותה לווטרינר לאוגר שלי פעם היה גידול ועשו לו ניתוח והוא חיי עוד שנה אחרי הניתוח
אנונימית
שואל השאלה:
אהאהא היא מבוגרת נראלי כאילו יש לי אותה שנה אבל מן הסתם שהיא נולדה לפני זה ורשמו שזה פופולרי אצל נקבות מבוגרות ואין לי מושג מה לעשות עם זה
אהאהא היא מבוגרת נראלי כאילו יש לי אותה שנה אבל מן הסתם שהיא נולדה לפני זה ורשמו שזה פופולרי אצל נקבות מבוגרות ואין לי מושג מה לעשות עם זה
אנונימית
לא יודעת מה איתך אבל האוגרים שלי חיו 3-5 שנים (היה לי הרבה אוגרים)
ואין לך כל כל הרבה אפשרויות
קודם כל יש סיכוי גדול שזה לא גידול
ואם זה כן זה או לקחת אותה שיטפלו בזה או להשאיר את זה ככה ולתת לזמן לעשות את שלו אבל קחי בחשבון שזה גם עלול להרוג אותה לצערי
ואין לך כל כל הרבה אפשרויות
קודם כל יש סיכוי גדול שזה לא גידול
ואם זה כן זה או לקחת אותה שיטפלו בזה או להשאיר את זה ככה ולתת לזמן לעשות את שלו אבל קחי בחשבון שזה גם עלול להרוג אותה לצערי
אנונימית
שואל השאלה:
וואי כי יש לי אחיות קטנות ואחת קשורה אליה ברמה שהיא בכתה שהסברתי לה שהיא מבוגרת וזה גידול. זה ממש בליטה גדולה ברמות שאחותי הקטנה חשבה שהאוגרת היא זכר-_-
וואי כי יש לי אחיות קטנות ואחת קשורה אליה ברמה שהיא בכתה שהסברתי לה שהיא מבוגרת וזה גידול. זה ממש בליטה גדולה ברמות שאחותי הקטנה חשבה שהאוגרת היא זכר-_-
אנונימית
וואי אני מבינה אותך
אולי בכל זאת תקחו אותה לווטרינר שיטפלו בה , תבקשי מההורים אולי ?
זה יכול להציל אותה
אולי בכל זאת תקחו אותה לווטרינר שיטפלו בה , תבקשי מההורים אולי ?
זה יכול להציל אותה
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע שאם זה יהרוג אותה אחותי תרגיש אשמה שהיא יכלה לחיות יותר זמן או משהו כזה כי זה ממש בליטה והיא שמה לב לזה רק היום
הקטע שאם זה יהרוג אותה אחותי תרגיש אשמה שהיא יכלה לחיות יותר זמן או משהו כזה כי זה ממש בליטה והיא שמה לב לזה רק היום
אנונימית
זה דילמה , עדיף להתעייץ אם ווטרינר ולראות באיזה מהאופציות יש לה יותר סיכוי לחיות
אולי תנסי להתקשר לווטרינרים ולשאול נראלי זה לא עולה כסף בטלפון
אולי תנסי להתקשר לווטרינרים ולשאול נראלי זה לא עולה כסף בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
בטלפון לא, הקטע שנקווה שיתנו מידע כי צריך לבוא לשם בכל זאת זה כסף אזלא יודעת כמה מידע יתנו לנו כי פעם אחרונה שהתקשרתי זה היה בלחץ על הארנב בן החודש שהיה לי ואחיות שלי בכו כי הוא פרכס פשוט ועד שהם דיברו ועזרו הוא מת
בטלפון לא, הקטע שנקווה שיתנו מידע כי צריך לבוא לשם בכל זאת זה כסף אזלא יודעת כמה מידע יתנו לנו כי פעם אחרונה שהתקשרתי זה היה בלחץ על הארנב בן החודש שהיה לי ואחיות שלי בכו כי הוא פרכס פשוט ועד שהם דיברו ועזרו הוא מת
אנונימית
מצטערת לשמוע .. בכל מקרה אין לך ממש אופציות
למרות שאולי עדיף פשוט להתעלם מזה ולתת לזמן לעשות את שלו כי ניתוחים לאוגרים עלולים להיות גם מאוד מסוכנים בגלל הגודל שלהם
אבל אם נראלך שהיא מתחילה לסבול או כואב לה כדי שתשקלו ניתוח
למרות שאולי עדיף פשוט להתעלם מזה ולתת לזמן לעשות את שלו כי ניתוחים לאוגרים עלולים להיות גם מאוד מסוכנים בגלל הגודל שלהם
אבל אם נראלך שהיא מתחילה לסבול או כואב לה כדי שתשקלו ניתוח
אנונימית
שואל השאלה:
היא נראית בסדר למרות שהיא רצה יותר , עולה על שברים שהיא בעבר הייתה עצלנית כזו אז היא קצת יותר פעילה נגיד ככה
היא נראית בסדר למרות שהיא רצה יותר , עולה על שברים שהיא בעבר הייתה עצלנית כזו אז היא קצת יותר פעילה נגיד ככה
אנונימית
זה לא נשמע משהו רע דווקא אבל פשוט תעקבי אחרי זה תראי איך היא מרגישה
הרבה בהצלחה ואני מקווה שהיא תוכל לחיות איתכם כמה שיותר
הרבה בהצלחה ואני מקווה שהיא תוכל לחיות איתכם כמה שיותר
אנונימית
ואם יש לך עוד שאלה את מוזמנת לשאול
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודהה
סבבה תודהה
אנונימית
אוי מסכנה קחי אותה לוטרינר
וטרינר
באותו הנושא: