5 תשובות
זה בלוטות נראלי (;
נראה לי שהכי טוב לשאול וטרינר ולא באתר של בני נוער.
שואל השאלה:
אוקי :) פשוט אני לחוצה כי זה גודל כל פעם ומפחדת שזה משהו לא שגרתי שפשוט הדביק את כולם או משהו כזה חחח
אוקי :) פשוט אני לחוצה כי זה גודל כל פעם ומפחדת שזה משהו לא שגרתי שפשוט הדביק את כולם או משהו כזה חחח
זה אמור להיות ככה, אין לך מה לפחד
נ"ב: גם לי היה פעם אוגר
נ"ב: גם לי היה פעם אוגר
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה על התשובות הרגעתם אותי :)
סבבה תודה רבה על התשובות הרגעתם אותי :)